Systemy CRM – Nowoczesne metody zarządzania klientem.

Systemy CRM – Nowoczesne metody zarządzania klientem.

Systemy CRM – w jakim kierunku podąża tej klasy oprogramowanie?

Systemy CRM - kierunki rozwojuZarządzanie relacjami z klientami (systemy CRM) to kluczowe obszary funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw. Istnieje konieczność wzmacniania tej sfery nowoczesnymi rozwiązaniami IT. Funkcję taką, skutecznie spełniają systemy klasy CRM. Stanowią one optymalne narzędzie w utrzymywaniu relacji z coraz bardziej wymagającymi klientami na dynamicznym rynku usług informacyjnych.

W raporcie „Market Share Analysis: Customer Relationship Management Software, Worldwide, 2014” firma badawcza Gartner podaje, że w 2014 roku światowy rynek oprogramowania CRM (Customer Relation Management – Systemy Zarządzania Relacjami z Klientem) wzrósł o 13,3% w stosunku do roku 2013, osiągając wartość 23,2 mld dolarów. Na świecie widać coraz większe zainteresowanie tego rodzaju rozwiązaniami wspomagającymi zarządzanie relacjami z klientami. Według GUS w 2014 roku w Polsce oprogramowanie CRM stosowało co piąte przedsiębiorstwo. Nie brakowało wśród nich również firm z segmentu MŚP (źródło: stat.gov.pl ).

Czytaj więcej

Promocja enova365 - Szczęśliwa 13-tka

Promocja szczęśliwa 13-tka

Baner 13-tkaJest to dobra okazja dla Klientów, którzy posiadają już licencje enova365 z ważną gwarancją. Otrzymają 13% zniżki w dwóch przypadkach. Po pierwsze jeżeli zdecydują się poszerzyć standardową instalację o dostęp enova365 multi. Po drugie,  dokonają transferu do wyższej wersji systemu. Możliwe są przejścia z wersji srebrnej na złotą lub ze złotej na platynową.

Rabat udzielony będzie  od należnej kwoty netto.  Dotyczy poszerzenia dostępu lub podniesienie wersji enova365 na stanowiskach.

Poniżej szczegóły.

http://infotelecom.pl/wordpress/wp-content/uploads/2015/11/regulamin-promocji-szczesliwa13.pdf
Oferta nie łączy się z innymi promocjami i pakietami, za wyjątkiem