Jak prowadzić skuteczny marketing na Facebooku?

Jak prowadzić skuteczny marketing na Facebooku?

Aby istnieć na dzisiejszym rynku konieczne jest budowanie relacji osobistych z klientami. Chodzi o tak zwany Human to Human czyli człowiek dla człowieka. Każdy z nas chce być traktowany jak człowiek. Rozumie to Google, a świetnym narzędziem do budowy relacji osobistych z naszą marką jest publikowanie treści na Facebooku.

Nie używaj Facebooka do „twardej sprzedaży”

human to homan na facebookDla wielu ludzi Facebook jest przestrzenią służącą rozrywce, utrzymywaniu kontaktów z przyjaciółmi. Ludzie wymieniają się informacjami, zdjęciami czy udostępniają sobie filmy. Aby zaistnieć na Fecebooku i opowiedzieć o swojej pasji jaką jest Twoja firma, musisz stać się częścią tej społeczności. Nie bądź firmą z zewnątrz, ale kimś takim jak reszta użytkowników.

Stosowanie taktyki Hard Sell (Twarda sprzedaż) przy użyciu takich metod jak hasła reklamowe, wielokrotne publikacje na temat konkretnego produktu lub usługi, czy też dostarczenie listy produktów i cen w oderwaniu od osobistej rozmowy spowoduje, że odwiedzający nie zechcą się z Tobą komunikować. Nie będą udostępniać Twoich treści, a nawet mogą pisać negatywne komentarze.

Czytaj więcej

11 przykładów Content Marketingu

11 przykładów Content Marketingu

Jak realizować strategię Content Marketingu?

jak realizować content marketingJak się okazuje, to wcale nie jest prosta sprawa. Content Marketing wymaga bowiem opracowania strategii i celów. Efekty nigdy nie są widoczne od razu. Dodatkowo, trzeba pamiętać, że ilość informacji, która dostaje się do Internetu jest tak duża, iż każde nasze działanie, nie może kończyć się na etapie publikacji. Każda opublikowana rzecz wymaga uwagi i wsparcia za pomocą narzędzi SEM/SEO.

Trzeba też pamiętać, że Content Marketing, to technika wykorzystująca wiedzę doświadczenie pracowników firmy w celu promowania własnych produktów, czy usług. Najważniejszą rzeczą w dzisiejszej rzeczywistości internetowej jest zdobycie zaufania klienta i utrzymanie go przy sobie. Historycznie Content Marketing był realizowany na różne sposoby o czym pisałem w artykule Prawdziwa Historia Content Marketingu.

Czytaj więcej