Zaprojektowany dla użytkownika moduł analityczny Business Intelligence w enova365

schemat BI enova 365

Business Intelligence enova365 to pierwsze na rynku narzędzie zaprojektowane z myślą o użytkowniku końcowym, które zapewnia dostęp do wiedzy bez konieczności tworzenia skomplikowanych analiz. Dzięki kompatybilności z zewnętrznymi narzędziami analitycznymi moduł spełnia również oczekiwania managerów czy analityków.

Schemat Business Intelligence enova365

Funkcjonalność Business Intelligence enova365:

Domena

System umożliwia stworzenie dowolnej dziedziny analitycznej bez konieczności posiadania umiejętności programowania baz danych. Utworzoną dziedzinę analityczną zapisuje się w formie widoku danych na serwerze. Użytkownik może analizować dane pochodzące ze wszystkich obszarów działalności przedsiębiorstwa lub tylko z wybranych obszarów (np. finansowy czy kadrowo-płacowy). Domena może zostać wykorzystana do prowadzenia dalszych analiz w dowolnie wybranym, zewnętrznym narzędziu analitycznym. Elastyczność BI enova365 zaspokoi potrzeby nawet najbardziej wymagających analityków. Raz przygotowana dziedzina analityczna jest też podstawą do tworzenia różnorodnych analiz służących mierzeniu wskaźników efektywności przedsiębiorstwa.

Wskaźnik

Głównym elementem Business Intelligence w enova365 są wskaźniki, zwane często kluczowymi wskaźnikami efektywności (KPI ang. Key Performance Indicators) lub wskaźnikami działania. Każde przedsiębiorstwo powinno samo opracować strategię kontrolingu różnych obszarów własnej działalności obejmujące zarówno warstwy finansowa jak i poza finansowe.

BI w enova365 dostarcza gotowy pakiet takich wskaźników z różnych obszarów systemu. Prosty edytor umożliwia samodzielne tworzenie potrzebnych wskaźników przez poszczególnych operatorów.

Czym są Bannery list i formularzy w BI enova365?

Schemat Business Intelligence enova365

Są to miejsca nad listami oraz w formularzach, w których operator może umieścić wybrane przez siebie wskaźniki. Analizy są dostępne dokładnie w miejscu pracy operatora i umożliwia mu skuteczne podejmowanie decyzji w ramach realizowanych procesów biznesowych.

Dzięki zastosowanemu mechanizmowi asynchroniczności liczenie wskaźników odbywa się w osobnym wątku, nie blokując pracy operatora. Dodatkowo każda zakładka formularza może mieć swój unikalny zestaw wskaźników.

Wybrane zalety Business Intelligence enova365:

  • Wskaźniki biznesowe dostępne w miejscu pracy operatora, na listach i formularzach enova365.
  • Zawsze aktualny i rzeczywisty zbiór danych ze wszystkich obszarów działalności przedsiębiorstwa.
  • Możliwość tworzenia zaawansowanych wizualizacji danych w każdym zewnętrznym narzędziu analitycznym.
  • Predefiniowane dziedziny analityczne oraz wskaźniki.

Wyślij zapytanie aby uzyskać więcej informacji, lub umówić się na prezentację.

Skorzystaj z formularza na stronie KONTAKT