Infote_e-zamowienia

 

ebok_slide3

Internetowy moduł zamówień i reklamacji. Moduł przeznaczony jest dla firm usługowych oraz handlowych. Jest to platforma internetowa, która działa na każdym systemie i w każdej przeglądarce. Funkcjonalności modułu można podzielić na trzy części.

  1. Obsługa klienta – Ta część to elektroniczne biuro obsługi klienta. Klient może zobaczyć przeznaczoną dla siebie aktualną ofertę w postaci cennika. Może podejrzeć aktualny stan rozrachunków, widok wystawionych faktur z możliwością pobrania dokumentu w postaci PDF, czy w końcu wysłać zapytanie do operatora.
  2. Składanie zamówień – Za pomocą prostego formularza w programie Infote_e-zamówienia, klient może dokonać zamówienia, które automatycznie znajdzie się w module zamówienia programu enova365. Na liście widoczny jest status zamówienia, czyli na przykład informacja o wysyłce, czy wystawieniu faktury. Można filtrować zamówienia i zgłaszać zmiany do pracownika przyjmującego zgłoszenia w programie enova365.
  3. Zgłaszanie reklamacji – Prosta w obsłudze funkcjonalność, pozwalająca na zgłoszenie reklamacji zakupionego towaru lub usługi. Reklamację można zgłaszać opisowo, albo wybrać z listy dokument, którego  dotyczy reklamacja, a nawet konkretną pozycję. Do tego możliwe jest dodanie notatki z opisem oraz dołączenie załącznika (na przykład skan dokumentu, lub zdjęcie przedmiotu reklamacji).

 

Zapytaj nas o szczegóły