10 Rodzajów treści wizualnej – cześć 4

10 Rodzajów treści wizualnej – cześć 4

10/ Memy

Memy są podobne do zrzutów ekranu, ale są satyryczne i aktualne z bieżącymi wydarzeniami. Ich głównym celem jest wirusowe rozpowszechnienie informacji.

Myszka

Są tworzone właśnie po to, aby w sposób zabawny i często sarkastyczny przedstawiały aktualne trendy na świecie. Memy mogą przyjmować postać nie tylko zrzutów ekranu, ale również filmów, piosenek, czy krótkich historyjek reklamowych.

Termin mem został po raz pierwszy użyty w 1976 roku przez Richarda Dawkinsta w książce „Samolubny gen”. Sam wyraz pochodzi od greckiego słowa „mimeme”, co oznacza „naśladować”.

Jeśli pisząc chcesz przełamać monotonię artykułu w sposób komiczny, to wstawienie mema będzie bardzo dobrym pomysłem. Czytelnicy często dzielą się taką treścią udostępniając ją na portalach społecznościowych.

Jak zatem tworzymy memy?

Bierzesz zdjęcie lub serię zdjęć, robisz kolarz i do tego dodajesz śmieszny, sarkastyczny opis i voila! Właśnie stworzyłeś swój pierwszy mem.

Chuck Norris

Podsumowanie:

Visual Content marketing jest bardzo pomocnym narzędziem dla Twojej firmy, zwłaszcza, gdy dopiero zaczynasz i chcesz stworzyć wiarygodną obecność online. Używając takiej formy przekazu, masz większe szanse na przyciągnięcie uwagi Twoich potencjalnych odbiorców.

Twój tekst i wizualizacje powinny iść w parze, aby Content marketing był skuteczny.

Twoim obowiązkiem, jako przedsiębiorcy, jest zapewnienie dobrej promocji swoich produktów i usług w Internecie.

Nie ma lepszego sposobu na zwiększenie ruchu na stronie, niż tworzenie wysokiej jakości dobrze skonstruowanych artykułów z naprawdę ciekawą treścią wizualną. Dzięki temu możesz przyciągnąć uwagę i skłonić odbiorców do udostępniania Twojej treści.

Zwiększenie ruchu na stronie nie zwiększy się z dnia na dzień, ale regularne publikowanie dobrej treści z wysokiej jakości grafiką pozwoli Ci zbudować większe audytorium i zgromadzić bazę subskrybentów, do których skierujesz swój przekaz.

Spróbuj kombinacji różnych wizualizacji. Ważne jest, aby być na bieżąco z panującymi trendami i zmieniać swoje publikacje celem uatrakcyjnienia przekazu.

Dobry sprzedawca zawsze zna aktualnie panujące trendy. Jest wiele możliwości aby je kontrolować.

Dostępne są na Twitterze

Trendy Twittera

czy w Google Trends, gdzie dodatkowo mamy możliwość filtrowania ich w zależności od branży.

Trendy Google

Umiejętne korzystanie z trendów pozwoli Ci na tworzenie przekazu, który będzie zgodny z aktualną modą i da Ci szanse na wywołanie efektu wirusowego rozprzestrzeniania się reklamy.

Postępuj mądrze, a Twoje szanse na sukces będą rosły.

Proszę pozostaw komentarz pod spodem, co umożliwi w przyszłości publikowanie treści  bardziej przydatnych dla Ciebie.

Lub napisz do nas, aby dowiedzieć się więcej lub dołączyć do newslettera.

Napisz maila

 

  • Podziel się na Twitter
  • Podziel się na Facebook
  • Podziel się na Pinterest
  • Podziel się na Google+
  • Podziel się na LinkedIn

Weź udział w dyskusji

Twój adres email nie będzie opublikowany